pytanie o 'system recovery'

Autor: lady bird <lady_bird.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 15:14:50 MET

witam,

nie wiem czy pisze to we wlasciwym miejscu, jestem rzadkim uczestnikiem
usenetu. nie znalazlem wlasciwszego mejsca poki co.

mam pytanie zwiazane niejako z instalacja systemu na komuterze. chcialbym
przygotowac sobie plytki CD (DVD), z ktorych moglbym zaladowac dokladnie to co
mialem przed formatowaniem dysku.

w tej chwili mam cos takiego od producenta komputera (laptop) z tym ze laduje
mi tylko windowsa, nero, windvd i innne programy kupione z komputerem. plytki
(4 szt.) sie bootuje i wszystko jest zainstalowane po 50 min, pozatym
przywraca boot sector i w zasadzie doprowadza dysk do stanu z dnia zakupu.

do pracy uzywam kilku dosc duzych aplikacji i nie bardzo widzi mi sie
instalowanie ich z osobna. chodzi mi tez o pliki, ktore mam na dysku, a nie
chcialbym ich wrzucac na CD za kazdym razem kiedy musze zrobic format.

czy sa jakies aplikacje (komercyjne lub nie), z ktorych cos takiego mozna
zrobic. czy moze microsoft cos takiego ma?

prosze o jakies linki, wskazowki, cokolwiek...

pozdrawiam