Re: Jak sprawdzić płytę główną ?

Autor: Filip Orzechowski <becher_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 13:41:16 MET

Użytkownik "Exploris" <exploris@***NO SPAM***autograf.pl> napisał w
wiadomości news:dstku0$m9t$1@news.onet.pl...
> Nieco podobny problem miałem ... tyle, że praktycznie komputera nie dawało
> się odpalić ... niezależnie od systemu ... W2000, XP, nawet Millenium
> próbowałem ... i nic ... jak się pojawił znacznik myszy to klapa ...
> oczywiście kursor nieruchomu ... i brak jakiejkolwiek reakcji ...
> próbowałam wpisać bios ponownie - nic to nie dało ...
> no i suma sumarum płyta wylądowała jako zabawka dla dzieci ...
> inna sytuacja ...to co piszesz może się dziać gdy:
> 0. nieprawidłowe (kij wie dlaczego sterowniki) zainstaluj najnowsze ze
> strony producenta ...
> [...]

Witam !
A sprawdzałeś pod Linuxem ? U mnie chodzi bez problemu jak odpalę wersję
uruchamianą z CD. HD wymieniałem i nie pomogło więc to nie to. Co do
kontrolera to mam taką uwagę: nie wiem czemu ale zdarzyło się kilka razy
tak, że CD-ROM (podpięty na drugim IDE) nie ruszał, tzn nie czytał wogóle
płyty bootowalnej (nawet nie zakręcał nią) i nie chciał się otworzyć w
żadnym ale to żadnym momencie. Pomogło dopiero wyłączenie na 2 godziny, czas
na przerwe i poszło.
Nie bardzo wiem, co oznacza punkt 2 ??

Pozdrawiam !
Filip Orzechowski