Re: Wyciszmy go trochę...

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 13:11:41 MET

Użytkownik Radosław Sokół Radoslaw.Sokol@polsl.pl ...

> Dlatego warto mieć *jeden* tylko HDD dobrany pod kątem
> cichej pracy oraz zasilacz z najlepiej dwoma wolnoobroto-
> wymi wentylatorami (lub sterowaniem termicznym). Do tego
> obudowę się wentyluje niskoobrotowymi wentylatorami i
> jest całkiem nieźle :)

no tak, ale dysk kupuje sie przewaznie biorac pod uwage takie parametry jak
cena za 1MB i na co nas w danym momencie stac. Tak sie zlozylo ze ja mam
dyski 120GB i 160 Gb i te sa w miare ciche (podkreslam w miare - nie ma co
porównywac z praktycznie bezglosnymi wiatraczkami na procku czy w
zasilaczu), a ten trzeci 30GB jest niestety dosc glosny. Jednak zgodnie z
zasada: miejsca jest zawsze za malo oraz troche z sentymentu pozostał w
kompie, choc teraz po zakupie nagrywarki DVD nie wiem czy nie warto go
wyciagnac...

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire