Re: SCSI

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 12:48:46 MET

W dniu Wed, 15 Feb 2006 11:30:31 +0100, osoba określana zwykle jako
Martinez pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Posiadam serwer IBM z kontrolerem macierzowym ServeRaid 6i.
>Posiada on 2 kanały, do jednego z nich jest podłączona macierz hotswap a
>drugi jest wolny.
>Ze starego serwera został mi streamer ze złączem SCSI SE (68).
>Może ktoś z grupowiczów już próbował zcy taki streamer bedzie działał na
>tym kontrolerze ??

IIRC, masz kontroler LVD/SE, więc możesz podłączyć albo LVD albo SE (nie
należy mieszać LVD i SE!). Tyle, że nie pamiętam, czy nie należy mieszać
na jednym kanale czy na jednym kotrolerze. Musisz sprawdzić w
dokumentacji. Intuicja podpowiada mi, że raczej chodziło o kanał, więc
na drugim kanale spokojnie powinieneś być w stanie podłączyć urządzenie
SE, ale skonsultuj to pierwej z dokumentacją!
Poza tym, nie powineneś mieć większych problemów.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Jeżeli ktoś zgadza się z poglądami wyrażony-
\  Kruk@epsilon.eu.org   / mi w netykiecie to jego wola, ale nikogo in-