Komp jako stacja graficzna - jaki?

Autor: Mark <dragon74_at_op.pl.NO-SPAM>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 11:27:28 MET

Witam.

potrzebuje rady, jakikomputer bedzie sprawowal sie lepiej jako stacja
graficzna - czyli glownie obsluga Photoshopa, Ilustratora, Corela itp,
czesto pootwieranych i pracujacych jednoczesnie.
I tu pytanie - Pentium D, czy Athlon 64? ktory lepiej sobie z tym radzi?
Za Pentium D przemawiaja dwa rdzenie, i obsluga DDR-2. Z kolei wiadomo -
grzeje sie.
Czy moze jednak zwykly P4 prescot, z HT i 2MB cache?
Bo raczej w kwesti procesora mam tylko watpliwosci - wiadomo, duzo RAM ,
grafika sredniej klasy, (przyzwoity obraz, lecz nie zadna superwydajna bo
po co), duzy dysk, nagrywarka itp- to juz jasne.
Ale watpliwosci mam wlasnei wobec procesora - ktora platforma w tych
zastosowaniach sprawuje sie lepiej?

--
Mark