Re: serwer skanów

Autor: squallik <zx9r-wywalTO-_at_-toTEZ-puchaczy.waw.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 10:57:09 MET

Radosław Sokół napisał(a):
> Są duże urządzenia wielofunkcyjne z wbudowanym skanerem
> dostępnym poprzez sieć. Nie słyszałem natomiast o uniwer-
> salnych modułach tego typu przypominających printserwery.
masz na mysli kombajny?
ale one wpięte w siec chyba nie potrafia udostepniac skanowania, ni?
czy takie megaduze kombajny umieją? poza tym skaner jest i drukarki są -
więc następny kombanj odpadnie w przedbiegach.

> Możesz się też zainteresować pakietem SANE pod systemy
> UNIXopodobne. Bardzo ładnie dzieli wiele skanerów między
> użytkowników UNIXów i Windowsów. Ale to już temat raczej
> nie na tę grupę.
ale nie da się w ten sposób udostępnic zdalnie skanera, nie?
mozna sie zalogowac na maszyne z serwerem i przeskanowac, ale to nie
jest w tym przypadku rozwiazanie :(.

--
pzdrv,
Andrzej Talarek