LCD eizo ''19 L767

Autor: Michal <w_czWytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 09:07:55 MET

Po kilku dniach poszukiwania monitora dla siebie znalazłem chyba to czego
szukałem, ale mam pytanie do użytkowników tego monitorka.

Jak wygląda w praktyce sprawa z czasem reakcji ?

Co ogólnie sądzicie o moim wyborze ? Monitorek mam zamiar używać do:

Filmy, często w szerokim gronie czyli kąt widzenia misi być spory. Jak
bardzo widać na tym monitorku smużenie ?

CAD

Internet tutaj raczej czas rekcji nie będzie mi przeszkadzał podczas
przewijania tekstu.

Lub jaki inny monitor jest godny polecenia za ~2000 zł ''19 myślałem jeszcze
o 19" IIYAMA E481S