Re: Procesor - PentiumD kontra Sempron

Autor: mpx <mpx_at_nomail.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 00:37:54 MET

"road666" <radzaw@poczta.fm> wrote in message
news:dstmc4$hca$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,

> Do tej pory uzywam Athlon'a XP 1700+ i postanowilem zrobic w koncu
> upgrade, ale nie wiem czy jest sens...

Z upgradem TAKIEGO procesora poczekaj do lipca - bedza nowe procesory AMD -
podobne do aktualnego rdzenie, nowa podstawka, lub do wrzesnia - beda nowe
Intele z zupelnie nowym rdzeniem (Conroe)! Zmiana jest na tyle duza, ze nie
warto inwestowac duzych kwot w P4 lub Pentium D. Pentium D z serii 8xx
unikaj, chocby ze wzgledu na pobór mocy.