Zaraz wyp.....napęd DVd przez okno.

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 00:16:51 MET

Po prostu, nie kumam. Napęd to PX-716AL, podpięty na jednej taśmie jako
master. Nagrywara ta zaraz przy zworkach od master slave cs ma opcje DMA
którą też zwarłem. W Kontrolery IDe ATA/ ATAPI -> Podstawowy kanał IDE
wszystko jest na na DMA tryb 5 w pomocniczym kanale bierzący tryb PIO.
Przy próbie zgrania z płyt DVD, procek wykorzystany na 80%, transfer do
3MB/s, wszystko sie muli i dusi tak samo z nagrywaniem.... co moze być
przyczyną i jak temu zaradzić bo narazie mam jeden pomysł, wy....... to
przez okno..........