Re: nforce4 a windows 98

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 21:56:14 MET

Użytkownik "Politan" <politan@tentego.pl> napisał w wiadomości
news:dstafe$bgm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czy istnieja sterowniki dla nforce4 pod windows 98?

Do samego chipsetu nie.

> Zainstalowalem stery dla dzwieku

No to pierwszy sukces

> nie dziala mi siec

Jeśli sieciówka Realteka to ściągnij stery ze strony Realteka, obsługują
stare Windowsy. Jeśli Marvell to nie wiem (sprawdź na ich stronie). Jeśli
lan z Vidii to raczej nie ma szans.

> i nie moge zainstalowac sterow dla grafy GF6600.

A co dokładnie zgłasza instaler ? Może spróbuj ręcznie, bezpośrednio z pliku
*.inf. BTW stare dosowe gry powinny chodzić pod Win98 w wyższych
rozdziałkach, bo nie korzystają z windowsowych driverów tylko z tzw. Vesy.
A jeśli nie zadziała, a masz LCD podłączone przez DVI, to możesz dokupić
jakiegoś starego Matroxa na zwykłym PCI i pod Win98 będziesz miał obraz na
LCD przez DSUB z Matroxa, a pod WinXP przez DVI z Geforce'a (przełączanie
jednym klawiszem w monitorze źródła sygnału wizyjnego)

> Jest wyjscie z tej sytuacji bez koniecznosci instalowania innego OS-a?

Tylko masz Win98 ? To było kupić coś na nForce3, ma pełny support do
Win98/Me