Re: Panoramiczna matryca w laptopie

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 20:51:05 MET

Dnia 2006-02-14 20:21:27, encja *red* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> To naprawdę zależy od testu. Ale raczej nie jest tak, że zegar w zegar
> Turion będzie zawsze szybszy od Pentium M - stawiam ze 50/50 (tutaj
> jakieś teściki http://sprzet.pclab.pl/art15146-9.html). A Turiony jak
> sam napisałeś biorą więcej prądu. Dodatkowo za Centrino przemawiają
> bardzo dobre karty intelowskie WiFi.

Widziałem ten test - jedna wada - robione na zupełnie różnych
notebookach. Nie pamiętam teraz linki (znajdę, to podeślę) ale widziałem
na jakieś englishstronie porównanie obu platform na niemal identycznych
notebookach (ta sama firma, pamięć, taktowanie). Turion wygrał jednak
dość wyraźnie. Ale masz rację - to zależy na co stawia się nacisk. Ale
im cięższe zadania, tym Turion lepszy - a jak nie robisz nic ciężkiego,
to co za różnica, jaki masz procesor ? Mi zależy na developerce - tu
przewaga Turiona była naprawdę duża. No i możesz rzucić 64bitowy OS ;)

A co do baterii - sami napisali, że jedynym dowodem na dłuższą pracę
Centrino jest BatteryMark. W testach, które widziałem, komputery po
prostu zostawiono z różnymi zajęciami i patrzano, który padnie prędzej
;)

Różnice były minutowe...
Znajdę - podeślę

--