Re: Napięcie na AGP

Autor: NOKGAMER <nokgamer_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 20:23:25 MET

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:13022006.7CADB8AF@budzik61.poznan.pl...
> Użytkownik Sander ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13 ...
>
> Reasumujac - jade oddac karte i niestety koncze marzyc o wyjsciu TV i
> mozliwosci pogierkowania przez mojego malucha - na wymiane plyty na razie
> mnie nie stac, no chyba ze cos taniego na socket A na allegro bym znalazł.
> Musze zobaczyc ile musiałbym dolozyc do pamieci sprzedajac obecne 756
Sdram
> i kupujac np. 512 DDR.

Słuchaj, niedawno kupiłem super płytkę za śmieszną kasę - Asrock
http://www.ktr.pl/pelny.php?id=16101 . Ta płytka ma AGP 8x i super szybki
kontroler dysków (na dystku Seagate 40GB, pod "suchym" DOS'em 54 MB/sek.). U
mnie w konfiguracji z AthlonXP 2600+ (166MHz).
Ponadto, zmieniając tę płytę zystkasz większą szybkość odczytu pamięci, co
zdecydowanie się opłaca. To tylko 128 zl brutto i nie warto ryzykować na
Allegro. Starą płytę w końcu sprzedasz,to też trochę kasy będzie.