Re: Problem z pamięcią w starym kompie

Autor: netrafal <netrafal_at_enter.net.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 19:06:58 MET

> Załóż te stare - działające, ściągnij MemTesta, nagraj na
> dyskietkę/płytę, wyłącz komputer, załóż tą nową pamięć, uruchom komputer
> i MemTesta. Proste, nie?

Zawsze korzystałem z memtesta pod Winde
Nie wiedzialem że jest takowy DOS
Bede wdzieczny za link

Aha . Zrobilem jeszcze taki numer.
Mam dostep do kompa z płtyą ECS K7S5A (obsługuje DDR LUB SDR) i AthlonaXP
Zmieniłem proc by chodził na 100/100, wyjąłe DDRy wsadziłem te nieszczęsne
SDR 64MB
i odpalam.
Ram wykryty, proc wykryty jako 1,2GHz eheheh no i ... ZONK
Ekran początkowy znika i cisza......czarny ekran

Wkladam DDRy - XPk sie uruchamia z procem 100/100

I znowu - czy to za duży szok dla XPka przy zmianie 1GH na 64MB i to jeszcze
inny typ pamięci
czy potwierdzenie, żepamięć jest walnięta??