Re: Wpływ procka na nagrywarkę - kto mi to wytłumaczy?

Autor: KoJot <antyspam_at_ab.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 18:33:00 MET

Tue, 14 Feb 2006 12:46:13 +0100, na pl.comp.pecet, prot napisał(a):

> kolega mowil o buforze nagrywarki w/w nie pokazuja tego. wlacz nagrywanie i
> zobacz w nero stan bufora.

No tak - ale jak pisałem w pierwszym poście:

Zresztą - Nero6 i LG GCC-4521B powinny obsługiwać Burn-Proof. Przy
nagrywaniu Nero pisze "Buffer underrun protection activated" - wydaje
mi się, że jakby musiał to by skorzystał. Naprawdę ja jestem mocno
skonfundowany tą sytuacją - tyle narzekałem a jak zmieniłem procka to
nagle nagrywanie śmiga jak burza. O właśnie znowu nagrałem x52 i ileś
programów w tle (komunikatory, przeglądarka, putty, poczta, czytnik
newsów i kontrolujący to wszystko antywirus z firewallem).

> jeszcz jedno : DMA wlaczone????

na kanale drugim (z CD+kombo) jest "Multi-Word DMA tryb 2"
Na kanale pierwszym (2xHDD) mam Ultra DMA tryb 5.

Ale obu Wam dziękuję za zainteresowanie, serio serio - niby powinienem
się cieszyć że teraz jest dobrze ale ciągle chodzi po głowie "co było
źle wtedy".

--
Pozdrowienia
KoJot