Re: Tuner TV

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 16:50:12 MET

Użytkownik Michal Bien mbien@usunto.uw.edu.pl ...

> Bo to malo jest kart AGP x4 z wyjsciem TV? Ale IMHO cs robisz
> nie tak

no wlasnie, moze to bedzie rozwiazanie, ale ja juz niczego nie jestem
pewien, i nie chce kupic czegos co znowu nie bedzie działalo...
Czy np. cos takiego bedzie oprócz oczywiscie TV-out ciekawsza kartą niz
GR2Ti który mam obecnie?
lub

> - ta plyta jest na KT133A i bez problemu powinna pracowac z RV350 -
> sam przez pewnien czasu zuywalem Swojego R9550 Sapphire z plyta na
> KT133A - MSI K7Turbo2. Nie sadze by soltek az tak bardzo skopal
> konstrukcje tej plyty.

no ale nie działa... w biosie ustawiłem AGP x4 enabled... nic wiec nie
znalazłem co mozna by ewentualnie przestawic i co mogloby powodowac ze jest
podawane zle zasilanie do karty. Dodatkowo obecna karta chodzi w trybie x4
(przynajmniej teoretycznie...)
Dodatkowo nikt sie nie przyznał aby uzywał na takim solteku karty z agp x8,
choc to moze byc spowodowane nie az tak duza popularnoscia mobo.

> Do kupienia w wersji z CI za 400 zl z groszami. Te karty
> ostatnio
> BARDZO potanialy.

:))
no tak, ale to jednak drogo, biorac pod uwage to ze tylko o TV-out chodzi.

> Jeszcze jedno: z wyjscia TV tunera TV dostaniesz tylko overlay.
> O wyswietlaniu desktopu itp. zapomnij. Co prawda ludzie bawili sie w
> kontruowanie grafow do dekoderow sprzetowych MPEG2, ale bylo to
> cholernie problematyczne.

znalałem na allegro dział Dekodery DVD - moze to byłoby rozwiazanie?
np. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=85576915

P.S. Dzieki Michale za cierpliwosc :)

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
/  /       9mm