Re: ATI - ustawienia TV-out skryptowo

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 14:33:42 MET

Leszek K napisał(a):
> Catalist Control Center. Ta ogromniasta, muląca, mrugająca i kolorowa
> nakładka na catalisty. Przy normalnym panelu skryptów dalej nie będziesz
> miał (choć nie jestem pewien czy nie można zapamiętać profili i włączać
> je skrótami klawiszowymi).

mialem wczesniej bez CCC (i profili tam nie widzialem), ale po
reinstalacji nowe drivery przyszly z CCC.
Mysle ze jest jakas mozliwosc aby robic te zmiany bez odpalania CCC czy
standardowego control panel (ktory takze dlugo sie odpala no i trzeba
sie naklikac zanim sie tam wejdzie).
Kiedys spotkalem jakis osobny program zastepujacy CCC niezalezny od ATI
- siedzial na pasku i pozwalal wybrac w menu kontekstowego sporo rzeczy.
Niestety ale nie dzialal zbyt dobrze (tzn czasem wcalenie dzialal).

Marx