Zacinający się kursor

Autor: Jakub Jezierski <jazon42_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 13:42:51 MET

Od kilku dni mam następujący problem: co kilka minut zacina się kursor myszy
i klawiatura, a przy naciśnięciu dowolnego klawisza słychać krótki pisk z
głośnika systemowego.

Po kilkunastu sekundach ten stan mija, można znów pisać na klawiaturze. Ale
po krótkim czasie sytuacja się powtarza. Czasami wariuje też mysz, np.
klawisz lewy działa jak prawy itp.

Sprawdzałem system antywirusem, to raczej nie to. Jak sobie z tym poradzić?

JJ