Re: połączenie komputera z TV

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 11:37:24 MET

Hej !

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:dssak9$23f$1@news.wp.pl...

> To poczytaj tutaj:
> http://www.solar.blurp.org/tvout.html

Ja to wszystko wiem, co tam pisze. Zacytuję Twoje słowa
"To czemu jak kupiłem kabel S-Video (4 pin) i podłączyłem
pod euro to nie chodziło"
Bo nie było włączone s-video w TV. Ja włączam i u mnie działa.
Nie włączyłeś bo:
1. Bo Twój TV nie ma wejścia s-video przez Euro. Nie każdy ma.
2. Bo Twój TV ma wejście s-video przez Euro, ale nie włączyłeś tej opcji.
(wiem, powtarzam się)

Czyżbyś, drogi Watsonie, był odporny na przyswajanie słowa pisanego ?
Dobra, jest jeszcze opcja 3.
3. "kupiłem kabel S-Video (4 pin)" i on był do d... a nie do s-video.

Ja moje kable sam zlutowałem i wszystko działa jak należy.
I wiem, że działa po s-video, bo jak przełączę TV na composite
to wszystkie drobne detale dostaja kolorowej mory, co było
zresztą jednym z powodów wymyślenia złącza s-video.

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry