thin client

Autor: RadekA <radek.adamski_at_gazeta.wybiorcza.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 11:15:19 MET

Witam
Mam taki malutki bezdyskowy terminalik ze startujacym z karty flash windows
ce i laczacy sie z terminal serwerem. Problem jest taki - wadliwy firmware
uniemozliwia wejscie do setupu (jest juz nowa, poprawiona wersja firmware),
w dodatku wspomniany wince wysypal sie i nie widze komputerka w remote
managerze. Czy ktos potrafi w takich warunkach podmienic firmware? Opcja
update jest w setupie do ktorego nie moge wejsc... zdalnie przez remote
managera tez sie nie da... z tego co wyczytalem w srodku tego ustrojstwa
siedzi karta compactflash - mozna ja "update'owac" recznie w czytniku kart?
pzdr
RadekA