Czy DVD LGGcc-4521B czyta w ogóle DVD+-RW?

Autor: sWr <swr.box_at_gmail.com>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 10:20:10 MET

Witam,
mam problem z odczytem płytek DVD+RW, DVD-RW, a ostatnio nawet DVD+R na
DVD LG GCC-4521B. Poczatkowo myslalem, ze to wina nosnika, ale po wielu
probach okazuje sie ze problem to nie plyty, ten dvd, poprostu nie czyta
zadnej nagranej dvd przez moja nagrywarke (benq dw 1640). Dodam nigdy
nie mialem problemow z odczytem tych plyt na innych napedach.
Moze ktos posiada jakies doswiadczenia z tym napedem LG?
Probowalem nagrywac dvdrw na roznych predkosciach - to tez nie pomaga :(
Pozdrawiam.