Identyfikacja HDD

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 01:54:59 MET

Jest zagwozdka typu: czy ten dysk - to ten dysk??
Otoz dostalem dysk SATA Maxtor DiamondMax 10 Model: 6L080M0 ale z
naklejka i certyfikatem HP (na certyfikacie jest taki numer: CN5547111W)
natomiast numer od Maxtor'a jest taki: L21GFCDG. Zwykly dysk tego typu
(bez certyfikatu HP) kosztuje w granicach 230 zl np tu:
http://central.pl/sklep/BIURO-Komputery-Komponenty-Dyski_twarde/Maxtor/6L080M0
natomiast ten z certyfikatem (ponoc!!?) nawet i 430 zl i ma to byc
podobno model HP oznaczany jako 349237-B21 - taki oto:
http://central.pl/sklep/a/show_products/details/tak/id_prod/6867/tab/3

Czy ktos obeznany z tematem certyfikowanych dyskow HP moglby pomoc mi w
jednoznacznym okresleniu czy posiadany przeze mnie Maxtor moze byc takim
dedykowanym do serwerow dyskiem produkowanym na potrzeby HP czy raczej
jest to zwykly dysk SATA z jakiejs sortowanej partii Maxtor'ow
przeznaczonych np do zwyklych pecetow z ceryfikatem HP??

Prosze o pomoc fachowca w rozwiklaniu tej zagadki (mam do stracenia
troche pieniedzy jesli sie okaze ze to wcale nie jakis specjalny dysk)

Pzdr, OMSON