Re: Notebook HP i sterowniki

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 23:10:20 MET

Johnny napisał(a):

> Ta cala firma to jakas kpina, nie wiem jakim cudem to jest uznawane za
> dobra marke. Ja w kazdym razie jak sie tego chlamu pozbede to bede unikal
> jak ognia na przyszlosc i wszystkim dokola bede tak doradzal.

Firma jest fajna. Ostatnio przerabiałem dodanie pamięci do serii nx6110.
Trzeba mieć naprawdę spore szczęście by taką pamięć dobrać podczas gdy
konkurencyjne laptopy nie mają żadnych problemów ani z Twinmosami ani z
Kingmaxem. A już szczytem była próba dokupienia wewnętrznej karty Wifi,
gdzie rozwiązania firmy Gigabyte były witane komunikatem "no support". HP
rezolutnie stwierdził, że jedyną kartą przeznaczoną do tego modelu to jakiś
model Intela za bagatela 75 funtów. Brawo!

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098