Nowy komputer

Autor: ElBart <bartonik_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 21:25:26 MET

Witam wszytskich użytkowników grupy.

Mam zamiar kupic sobie nowy komputer i z tym mam problem nieorientuje
sie zbyt bardzo jakie teraz sa podzespoły jestem do tyłu z jakies 3-4
lata hehe
Komputer ma służyc głównie do obróbki grafiki i troche do grania i
internetu. Paramrty mniej wiecej to takie:
- Procesor Pentium około 3,2 Ghz
- Ram 2 Gb
hmmm jakas dobra karta graficzna i cena zeby nie przekroczyła 3200-3500
zł oczywiscie cena nieobejmuje monitora, a karta graficzna na poczatek
wystarczy mi zintegrowaa z płytą główną.
Jakie polecacie dokładne parametry żeby dopasować do tego co napisałem
(wiem wiem tak tylko w erze ale może jednak)

Z góry dziekuje za odpowiedź Bart