Re: jaki dysk i nagrywarke DVD

Autor: Misiek <_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 19:13:42 MET

Dnia Mon, 13 Feb 2006 15:54:00 +0100, kosik napisał(a):

> Witam
> 1. Potrzebuje info jaki najlepiej dysk kupić. Wymagania: 80GB i nie SATA.
> 2. j.w. tyle że nagrywarka DVD
> Oczywiscie chodzi o sprzęt dobry, który troche popracuje ale bez przesadyzmu
> cenowego :)
>
> Pozdrawiam
> kosik

1) Ja mam WD 80GB, 7200rpm, IDE. Nie grzeje sie, jest cichy a ma 2 lata,
nie ma badów i nigdy nie miał - jednym słowem no problem (tak wiem to dwa
słowa)

2) PLEXTOR PX-755A pierwszy od lat Plextor zrobiony przez plextora a nie
oem. Marki przedstawiać chyba nie trzeba a technologie które Plextor
oferuje są na prawdę przydatne. Więcej informacji na jej temat znajdziesz
na www.plextor.pl

Pozdrawiam, Michał.