Re: Notebook HP i sterowniki

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 18:42:21 MET

W dniu Mon, 13 Feb 2006 18:33:52 +0100, osoba określana zwykle jako
Johnny pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>"Nie potrafie sie na ich www dokopac do czegos takiego." - tego nie
>doczytales niestety. Moze cos jest, ale za cholere nie potrafie tam trafic,
>strony HP sa kompletnie dla mnie nieczytelne.

Nie chodzi mi o taki "autoaktualizator", bo takiego nie widziałem.
A sądzę, że tego tyczyło się Twoje "nie mogę się dokopać".
A co do driverów, to nie masz ich normalnie po wpisaniu typu sprzętu w
dziale "wsparcie i sterowniki", czy jakoś tak (z pamięci piszę)?

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Microsoft  Office 2000: Uwzględnianie prefe-
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. rencji użytkownika