Re: Znikniecie CD...

Autor: Quish <quish_at_interia.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 18:20:18 MET

P@WEL napisał(a):

> TO Win xp co ciekawe jak wpisuje w google b ywyszukal to wszystki elinki sa
> nieaktualne wiec nei wiem juz jak to mam znalezc:-/

A może tak:
1. Odłączyć napędy
2.W BIOSIE wyłączyć drugi kontroler EIDE(ten na którym masz cdeki).
3.Odpalić winzgroze
4.Wyłączyć i podpiąć cdeki i załączyć kontroler.
5.Odpalić Winzgroze i poczekać jak powykrywa.
Jak nie da rady to jeszcze można "na piechotę" podmienić sterowniki na
jakieś standardowe(wszystkie ATAPI są raczej zgodne).
Jak i to nie pomoże - reinstall windowsa.