Re: Notebook NIE dla gracza

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 11:24:55 MET

Dnia 2006-02-13 10:57:04, encja *red* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> 13915 PLN
>
> Miało być do 5tyś, a cena tutaj przekroczona jest trzykrotnie. Poza tym
> śmieszny jest ten notebook - cenę głównie nabija FireGL.

Mnie też się nie podoba - nie lubię panoramy.
Poza tym jest OK, tyle, że to sprzęt do CAD

Kurde, chłopaki!
Gość rzuca twarde wymagania: szybko, dużo, bardzo szybko, fajnie,
supermatryca, HDD 7200 RPM. I chce za to dać 5k.

No to mu podsyłam linkę uświadaiającą, że tak się *nie* da!
Jak znasz takiego notebooka z 5k, to podeślij namiary. Jak nie - to zleź
ze mnie - podesłałem pierwszy model, jaki mi przyszedł do głowy, który
spełna jego wszystkie wymagania, żeby mu uświadomić, że taki sprzęt
kosztuje. Czemu Ty nie podesłałeś żadnego ?

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]