Re: Jaki LCD 17 lub 19 cali D-sub DVI PIVOT USB

Autor: wooky <wooky_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 10:10:53 MET

> Witam, szukam czegos takiego LCD 17 lub 19 cali D-sub DVI PIVOT USB i
> prawde mówiąc mam bardzo duży problem żeby znależć taki monitor.
> Wyszukiwanie dużo nie daje bo i tak wyskakują pozycje które nie posiadają
> tych funkcji. No i cena max 1650 z bólem 1750, gwarancja najlepiej door
> door 36miesięcy.

Szukam podobnie, ale niekoniecznie z PIVOT i USB.
Moje poszukiwania na razie stanęły na monitorze Fujitsu Siemens P19-2.
- szybka matryca s-pva (kolory, kąty i 8ms gray-to-gray)
- wysoka ocena na mva.pl
Akurat ten modem ma PIVOT, a hub USB zawsze można dokupić.

http://mva.pl/?id_kategorii=2&top=71&kategoria=226
http://skapiec.pl/site/cat/12/comp/12503

--
wooky