szpanerskie :D zdalne uruchamianie komputera

Autor: <gzygzy_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 09:53:07 MET

witam,

wstałem dziś rano i ciągle chodzi mi po głowie, jak to robią na filmach, że
uruchamiają coś, jakąś bombę :D komputer czy co tam za pomocą komórki. no ja
myślę o zdalnym uruchamianiu komputera. zna ktoś jakieś sposoby? do netu
przyłączyła mnie kablówka, dalej łączę dzielę poprzez router na dwa komputery.
przyznam się, że nie znam się na tym, router mam od niedawna i jeszcze nie
zgłębiałem się w jego funkcje, ale w opisie napisane jest, że to "modem". więc
może można dodzwonić się do niego?
druga opcja to np. zainstalować coś na nim? jak np. wysyłanie smsów na jakiś
tam numer, a serwer przesyła to co chciałem, tapety, gry i takie tam. no na
pewno jest jakaś możliwość, może ktoś mnie nakierunkuje, cobym nie błądził po
omacku...