Re: sempron 3000+ 939

Autor: ~|_ukasz <lukasz.niespamic_at_mnie_atra.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 09:19:09 MET

PaRaDzIqS wrote:

> jakie jadro posiada procesor sempron 3000+ na socket 939, i po ile pamieci
> cache powinien miec?
> mam zamiar kupic cos takiego ale w roznych skelpach roznie podaja, niektorzy
> ze jest to jadro palermo, inni venice.. z gory dziekuje za informacje

Roznie moze byc, zadna odpowiedz nie jest dobra.

Ja wlasnie kupilem takiego procka i rozne programy
roznie zeznaja (wlasnie Venice lub Palermo).
Jedynie wersja Palermo funkcjonuje oficjalnie (na stronach
producentow plyt, nie na AMD :>), jakkolwiek z oznaczen
wynika niekoniecznie to samo.

Najlepiej te sprawe zbadano tu:
http://www.3dnews.ru/cpu/sempron_3000_939/
W skrocie - posiada takie jadro, jakie sie trafi
(z biezaco produkowanych A64).

Jaka roznice robi Ci czy Palermo/czy Venice?
Sprzedaja pewnie te same, spytaj sie o oznaczenia
i bedziesz wiedzial :)

pozdr
~|_.