nowa plyta

Autor: RG <khele_at_op.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 08:42:15 MET

Przeprowadzam modernizacje sprzetu. Niestety wypadlem nieco z obiegu przez
ostatnie miesiace a wizyta w lokalnym sklepie zaowocuje zapewne tym ze
polecone zostanie mi to co akurat zalega im na magazynie. Postanowilem wiec
zapytac tutaj - jaka plyte glowna (PCI-E) sugerowalibyscie pod a64 3200+
(2gb ram, gf7800GT). Cenowo do 400zl. Podkrecania nie przewiduje,
wodotryskow nie trzeba ale wysoka wydajnosc mile widziana (sprzet raczej
rozrywkowy). Zalezy mi takze na dobrej jakosci karcie sieciowej.