Re: Znikniecie CD...

Autor: fig <dymiry_at_chello.at>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 08:23:13 MET

"P@WEL" <pasta55@WYTNIJpoczta.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:dsoo1r$i9t$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Quish" <quish@interia.pl> napisał w wiadomości
Co

> no wlasnei wykrywa ale uszkodzone stery - jest ikonka na zoltym tle i
> wykrzyknik:-/

Poszukaj na google cos w rodzaju znikajacy cd-rom i dopisz Palusinski.
On juz tyle razy na to pytanie odpowiadal ze nie wiem czy bedzie chcial po
raz n- ty.
Sam wedlug Jego wskazowek znalazlem moje - cos tam chodzilo o plik cdfs.*,
reszty nie pamietam. A pozatym moglbys napisac co to za system.
cu