Re: brudne sztuczki intela

Autor: <<>> Gozdek <<>> <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 00:38:41 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:dsohv3.1n8.1@Hobby.od.20.lat...

> Dałem _celowo_ taką odpowiedź,
> tak samo "inteligentną" jak Twoja odpowiedź autorowi wątku ...

> Nie mnie/nam to oceniać, nie znamy treści umowy,
> widocznie Skype się to opłaciło.
> Pozatym jest tyle alternatywnego softu,
> nikt Ci nie każe korzystać ze Skype.

Zjednej strony ich rozumiem, beda mieli kase na rozwoj technologii itp, ale
z drugiej jest to troche wkurzajce, byc moze do tego dojdzie ze niedlugo jak
bedziesz sobie chcial w cos pograc to bedziesz musial miec 2 karty graficzne
poniewaz jedne gry beda pisane tylko pod karty nvidia a inne pod ati.
Oczywiscie to jest problem wyolbrzymiony, no ale kto wie jak bedzie w
przyszlosci. Jak dla mnie niektore posuniecia firm sa niezrozumiale obysmy
my uzytkownicy na tym nie cierpieli!

Pozdro

--
--------