Re: Theatrix 550Pro - okielznal juz to ktos wkoncu ?

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 23:15:22 MET

Adam Szewczak napisał(a):

> All In Wonder chodzil pieknie i cos mnie pokusilo coby se kupic
> najnowszy wynalazek :/
>
> ech
>
> Spowrotem wracam do AIW.
>
> PZDr.
> Adam

Ja zrobiłem inaczej. Z AiW9800 musiałem zrezygnować ze względu na
przejście na PCI-E. Przełożyłem AiW do serwera a na "dużym" kompie
wstawiłem THEATRIX-a. Spiąłem je analogowo. Z Theatrixa wykorzystuję
tylko wejście svideo, a cały tuner chodzi na drugim kompie. Czekam. Ati
od dawna obiecuje, że zrobi w końcu mmc obsługujące 550. Tylko ja widzę
ich "postępy" w obsłudze AiW to aż strach czekać. Pewnie się okaże, że
przy ustawieniu na Polskę włączy się SECAM.

P.S. Ustaw sobie czytnik bo cytujesz sygnaturki.