Re: 19" IIYAMA E485S-S

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 22:27:54 MET

> Co sądzące o tym monitorku i o tej marce ? Jeśli chodzi o warunki gwarancji
> to ta firma jest raczej bezkonkuręcyjna.

Firma słynie też z fatalnego podświetlenia, więc sprawdź je przed
zakupem (wyświetl ekran jednolitego koloru - czarny i szary najlepiej i
zobacz czy kolor jest równomierny na całej powierzchni, czy nie ma zbyt
rzucających się w oczy plam - przy normalnym oświetleniu powinno być
równiutko).

> albo co innego możecie polecić w przedziale cenowym do 2000 zł ?

mva.pl przejrzyj, tam trochę takich jest przetestowanych.

> CAD, divix, internet
>
> Więc zależy mi na dużej powierzchni (19'') szeroki kąt widzenia i czas
> reakcji.

Do takich zastosowań czasu reakcji nie potrzebujesz jakiegoś
wypasionego, monitor przez ciebie wybrany prawdopodobnie nie ma
dopalacza, z czym musisz się liczyć (czyli smużenie będzie w niektórych
sytuacjach dobrze widoczne, ale to kwestia czy je aprobujesz - mnie np.
nie przeszkadza, ale wielu osobom tak). Sprawdź też czy da się go
odpowiednio przyciemnić, bo jasność 300cd/m2 jest oczowypalająca :).