jaki radiator na P3 s370, 5cm wysokosci

Autor: radxcell <sp____ks_at_o2.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 20:55:23 MET

hej,

jaki jest najwydajniejszy radiator na socket370?

po zamianie P3 1.2 na serwerowa 1.4 okazuje sie ze pasywne
chlodzenie Titanem to za malo. szukam wiec nowego radiatora,
tyle ze mam do dyspozycji jedynie 50 mm wysokosci.
naciecia na radiatorze maja byc zgodne z kierunkiem zapinki,
bo tylko wtedy mam niezaklocony przeplyw powietrza
przez komputer.

myslalem o kupieniu Zalmana CNPS 6000 AlCu i "zdewastowaniu"
go lekko zeby zmniejszyc wysokosc, ale nie wiem czy obyloby
sie bez szlifierki i mnostwa opilkow.

czy macie lepsze pomysly?

pozdr,
rdx