Re: Samsung 770P

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 20:54:45 MET

W dniu Sun, 12 Feb 2006 16:31:10 +0100, osoba określana zwykle jako
DooMiniK pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Nie uważam, aby było to aż tak duże zużycie sprzętu.

Wiesz, mam pod opieką m.in. kilka stacji na których przez ok. 12h na
dobę ludzie pracują na jedynm programie. Po dwu latach już są tak
pięknie powypalane ramki, że strach.

>Rozwiń temat, co masz do monitorów CRT i ich jakości...

Po prostu uważam, że są rzeczy, do których przyzwoite CRT nadają się
lepiej niż te LCD, z którymi miałem dotychczas do czynienia, ale również
są zastosowania, w których LCD sprawdzają się o niebo lepiej. Kwestia
definicji kryteriów. (Tak, przy okazji, wiesz jak uroczo wygląda
kobylaste 19" CRT na biurku u sekretarki?)

>Lubię salceson - z musztardką pycha :]

Wiedziałem, że źle trafię ;-P

--
  Kruk@ -\                   | Beta testers do it for free.