Re: Odczyt z płyty i procek na 60% ?

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 19:51:52 MET

Użytkownik "KILu" <kilu@psxextreme.pl> napisał w wiadomości
news:dsnqnb$fh1$1@inews.gazeta.pl...

> Jeśli to coś na VIA, to w to nie wierz, tylko pobaw się różnymi wersjami
> VIA4in1. Mam ten sam problem, masakra. Jeśli innym ludziom tak to działa,
> nie dziwie się, skąd ta potrzeba zmiany sprzętu na lepszy mimo, że mają
> coś
> teoretycznie bardzo szybkiego.
>
> k,

Płyta to ABI ic7 procek P4 2.4@3.2 HT Ghz 1 GB ram 2-5-2-2. @ dyski W RAID
0. możliwe, ze to złe ustawienie np: oliku wyminany.... Spróbowałem ustawić
zworkowo DMA na napędzie zaraz przy zworka od Master Slave CS. Jest opcja
DMA, ustawiłem tak i narazie działa ok. Zobaczmy co będzie jak będe nagrywał
następna płyte. DVD.