Grafika bez karty graficznej.

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 18:30:27 MET

Mam karte ATI Radeon 9250 - nie wązne czy dobra czy zła ale do rzeczy

Mam taka sytuacje że:

Według całeog systemu sa diwe karty Primary i Secondary - jaka jest tego
idea - niewiem. Wiem tyle ze dla jednej z nich jest przeznacozne 128MB
na karcie a dla drugiej 1MB. I rzeczywsice Skoki RAMi CPU w nawet
najprostszych grach sa duże. Co mnie dziwi. To wyglada tak jakby karta
pasożytowała na RAM i CPU a sama była czyś równie gównianym co S3 Virge
GX2 (4MB Ram). Czy top moze zalezy od podpietego monitora? A moze
wszystko jest wporzadku? choćniepokoi mnie taki stan rzeczy. Że na D-Sub
jest 1Mb a na DVI jest 128MB...