Re: Zasilanie w agp 1,5v?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 01:27:43 MET

Użytkownik "kesser" <kesser@-usunto-gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:op.s4tsgboyocyemb@ip11.astro.net.pl...

> 1) W książce od asusa a7n8x jest wpis że karty agp do 8x ale tylko 1,5 v.
> Czy przy zakupie mogę się natknąć na jakiś problem czy każda karta agp x8
> pójdzie na tej płycie?

Było setki razy. Każda pójdzie, pod warunkiem że mocy w zasilaczu starczy.

> 2) Czy przy zakupie karty graficznej ma znaczenie jakiej firmy, jeśli tak
> to jakiej

Można zaoszczędzić parę zeta i kupić jakiegoś noname'a, ale biorąc pod uwagę
że markowe karty mają zazwyczaj dłuższą gwarancję, szybsze pamięci/zegary,
więcej softu, cichsze chłodzenie itp. to chyba jednak warto dac za to trochę
więcej.

> (interesuje mnie cicha nvidia coś koło 6600)??

To kup wersję bez-wentylatorową.