Re: Czy można zastosować procek z rdzeniem Prescott (s478) ???

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 00:36:50 MET

Użytkownik "Exploris" <exploris@***NO SPAM***autograf.pl> napisał w
wiadomości news:dslq3f$jnj$1@news.onet.pl...
>W instrukcji jest napisane, że : "mainboard supports Intel Pentium 4
> Willamette/Northwood and Celeron processors in the 478 package (PGA478)"
> i dalej with 400 MHz and 533 MHz FSB
>
> Obecnie chodzi w niej CELERON 2,0 GHz (Northwood)
>
> Moje pytania z nią związane brzmią następująco:
>
> 1.Czy mogę zasinstalować procesor z rdzeniem PRESCOTT ?- Celeron lub
> Pentium
> 4- oczywiście zachowując częstotliwość FSB 533 ? byle miał podstawkę S478
> ???
>
> 2. Jeśli NIE to jaki jest dostępony najszybszy procesor S478 z rdzeniem
> [...]

Długo jeszcze będziesz zadawał to pytanie ? A może masz jakiś problem ze
swoim ilorazem inteligencji ? Przecież już ci DOKŁADNIE odpowiedziano -
dowiadujesz się (np. programem Everest lub Sandra; lub własnoocznie
otwierając obudowę) jakiego producenta masz płytę; idziesz na jego stronę
internetową i sprawdzasz w dziale "CPU Support List" listę obsługiwanych
procesorów dla tej płyty (biorąc pod uwagę że aktualny bios jest prawie
sprzed 3 lat może się okzać potrzebny jego upgrade do nowszej wersji).