Re: Stara karta dziwiękowa "16-Bit Sound Board with FM Radio"(SF16-FMI)

Autor: Speedy <speedy_at_2a.pl>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 23:40:41 MET

Hej

Odpowiem ci trochę nie na temat:

"BOSKI" <stanislaw.baski@neostrada.pl> wrote in message
news:dslide$73l$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czy ktoś może ma te stery na swoim kompie?!Jeśli tak to mój adres to

Nie mam oryginalnych sterów MediaForte, ale coś zaproponuję: jest taka
czeska strona http://flesko.cz niejakiego Miroslawa Flesko. Napisał on
program Radiator - uniwersalny program do obsługi kart radiowych, jeżeli nie
wszystkich to w każdym razie bardzo wielu. I jeszcze są tam pluginy napisane
przez różnych ludzi, do obslugi rzedkich i niestandardowych kart, a także
linki do innych stron o kartach FM i TV FM.
Program Radiator można tam pobrać sobie za darmo. Polecam go bo sam kiedyś
uzywalem, generalnie ma on wiecej możliwości niż typowe programy dostarczane
wraz z kartą radiową. Aczkolwiek uczciwie uprzedzam, nie ze wszystkimi
kartami działa, np. mój stary tuner TV FM (ART TV na Bt 878) nie
współpracuje z Radiatorem.