Acer 1525 WLMi bledna identyfikacja portow USB ?

Autor: Rysio29 <rysio29.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 14:27:29 MET

Witam Grupowiczow

Mam w.w. laptopa. Jestem z niego zadowolony, ale wczoraj nieprzyjemnie sie
zdziwilem. Otoz wg oprogramowania SANDRA mam 3 porty USB 1.1, a jeden port USB
2.0. Czy ktos z Was spotkal sie z tym problemem ? Linux Knoppix 4.02
rozpoznaje go jako USB 1.1 (widzi jdedn port). Zamierzam przekonac sie
podlaczajac do niego dysk na USB i mierzac transfer, jednak dostep do dysku
bede mial za pare tygodni. Podpowiedzcie prosze co jest grane (zwlaszcza ci,
ktorzy go maja).
Dodam tylko, ze w czasie gwarancji byl w serwisie i wymienili mi plyte glowną.
Czy jest to mozliwe, ze wcisneli mi 3 stare porty USB ?
Jest to dla mnie istotne, bo zamierzam uzywac dysku USB.

Pozdrawiam