Ciekawy zwis, 2800+, photoshop

Autor: Player <player_aannttyyssppaamm_at_w.pl>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 14:07:37 MET

Witam,

moja konfiguracja:

ASUS A7V333 bios 1018 ustawienia deafult
AMD 2800+
RAM 2x512 ELIXIR (400)

Wcześniej miałem AMD 1700+ na indentycznej konfiguracji i wszystko było
dobrze, zero zwisów. Po zmianie procesora na 2800+ w trakcie pracy w
programie Adobe Photoshop komputer zwisa, jedynie pomaga reset. Nie ma
żadnego komunikatu. Próbowałem coś sam zdiagnozować, ale nie widzę
zależności międzu wykonywaną akcja i zwisem. Jedyne co może budzić
zaniepokojenie to temperatura procka 70 stopni. (odczyt po restarcie z
bios). Inne aplikacje zachowują się poprawie. Dla testu zostawialem
włączony komputer na noc, enkodowałem materiał video i było OK.

Czy to możliwe, że proc i ta aplikacja jakoś ze soba nie graja?
Może moge cos jeszcze sprawdzić dla testu?
Proszę o jakieś tipy na rozwiązanie problemu.

Pozdr.