Płyta AMD s754 i dyski sprawdzone do Raid 0 ?

Autor: Demski Sebastian <sdemski_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 12:10:48 MET

Witam

Zna ktoś sprawdzony zestaw do AMD s.754 z SATA które pracują w RAID 0 i z
jakimi dyskami.

Przymierzam się do wymiany A2400 na S3000 > plus 2x200GB no i jak to bywa
obawiam się kłopotów z dyskami pod Raidem. Tak BTW który chipset lepszy i
dlaczego VIA KT800 czy Nforce3.
Dla przykładu widze takie cóś:
http://arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=3700&katid=59&grupa=9
http://arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=2522&katid=59&grupa=9

Jeśli chodzi o dyski to myślałem o WD. Spróbujcie mnie przekonać do innych
;)

Płyta pod AGP bo mam Radka 9800Pro i nie chce wymieniać. Zanim się
zestarzeje to gry mi się całkiem znudzą.

Pozdrawiam. Seba