Re: Notebook -> karta wi-fi

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 11:36:42 MET

Dnia 2006-02-11 11:11:44, encja *Ireneusz* wymodziła przez port 119 co
następuje:

[...]

To moje zdanie, czy Twoje ?

> mam karte na PCMCIA - Travel Card WI-FI 11G WF3120
> i napewno lepsza jest od Zintegrowanej w laptopie

Na pewno, to umrzemy, kolego...
W domu:
Router Linksys WRT54G, cztery notebooki:
2 z kartami Linksys WPC54G v2 (Toshiba i IBM T)
2 ze zintegrowanymi (Toshiba, i HP)

Na kartach sygnał czasami spada do 40%, a prędkość do 36mb/s. To dobre
karty, ale u mnie jest gdzie się schować. Na zintegrowanych siła sygnału
nie spada poniżej 80%

W pracy:
Strefa W-Lan o powierzchni ok 1,5 ha, karty Linksys i D-Link, mój Hapek
łapie wszystko wszędzie (w odróżnieniu od kart)

> Odnosnie zasiegu ... to dopiero Antena zewnetrzna poprawia zasieg ,
> mam w Domu WI-Fi to i moge cos na temat tego powiedziec .

A ja, dla odmiany, mogę o tym powiedzieć całkiem sporo

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]