Re: Siemens v8010 lub v2030 czy HP nx6110

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 10:31:12 MET

Dnia 2006-02-11 10:08:23, encja *Piter* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket@sys.BezSpamu.pl> napisał w wiadomości

> A jakies argumenciki masz?

Tanie FS są robione przez Clevo. Czyli to samo co Gericom, CA itd...
Mam o nich wyrobioną opinię (z autopsji - wielokrotnej!). Opinia
zaprzyjaźnionego serwisu nie nadaje się do powtórzenia

HP - świetna obudowa na magnezowej ramie (tak jak IBM), utwardzany,
laminowany plastik (nie - malowany jak w tandentnych notebookach na A)
Dysk 5600RMP, bardzo szybki jak na notebooka, dobra bateria (ponad 4h),
lekkość, świetna klawiatura, dobry touchpad, czytelne oznaczenia na
obudowie (drobiazg, a cieszy).
Wady (dla mnie) tanie wersje są "gołe", nie mają ani BT, ani IRdy, ani
nawet TV-out. Za to w standardzie jest firewire i W-LAN.
U nie w robocie robią furorę. Kupiłem już 20 takich (i kilka droższych
modeli 6120 i 6125). Naprawdę polecam.
Robiłem ostatnio rozeznanie w notkach, bo firma planowała zakupy.
Naprawdę - IMO - w tel klasie nie mają konkurencji. No, jeszcze IBM R50,
ale on ma piździka, zamiast tuchpada - kwestia gustu.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]