Re: Dobry Zasilacz ATX

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 10:07:27 MET

rs napisał(a):
> szukam bardzo wysokiej jakosci, stabilnego i poteznego (powyzej 600W)
> zasilacza ATX. ktos moglby polecic naprawde dobra firme produkujaca tego typu
> sprzet.

Jak dla mnie wygrywa ze względu na stosunek jakość/cena ten Hiper:
http://angela.pl/index.php?action=TowarPokaz&id_towaru=1324
Niestety on ma "tylko" 580 W.
Co o nim sądzicie? Za jakiś czas kupiłbym to, chociaż wiem, że mój stary
zasilacz uciągnie mój konfig, ale kiedyś kupię jakiegoś Venice3000+
S939+MoBo+GF6600GT...

na razie mam zaufanie do enermaxa, ale moze jest jeszcze cos na rynku
> na co warto zwrocic uwage. z gory dzieki. <rs>

Wiem też, że dobre są SeaSonic, np. ten:
http://angela.pl/index.php?action=TowarPokaz&id_towaru=1341

--
Proximus