Re: live usb czy audigy pccard

Autor: Virtual <xv_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 08:23:39 MET

Dnia Wed, 8 Feb 2006 18:26:03 +0100, Mariusz Broński napisał(a):

> Witam!
> Chciałbym wyposażyć swojego notebook'a w jakąś lepszą kartę dźwiękową niż ta
> standardowa. Zastanawiam się nad audigy pccard, ale czy jakoś dźwięku z tej
> karty jest taka sama jak z audigy na PCI? Trudno mi uwierzyć, że dało się
> zminiaturyzować kartę do takich rozmiarów bez utraty jakości... Jeszcze
> rozważam zakup live! na USB, jest większa więc bardziej budzi moje
> zaufanie... Jak to jest w praktyce, która oferuje wyższą jakość?
> dzięki i pozdr.

Ja używam pcmcia na podstawowych sterownikach dostarczonych na cd.
Oprogramowanie od Creativa sobie odpuściłem bo zupełnie nie potrzebuję, ale
fakt, potrafi wiele. Po aktualizacji sterownika z "autoupdate" nie wysyłała
mi sygnału na front. Nie dochodziłm dlaczego, odinstalowałem.
Sama karta spisuje się świetnie, ma bardzo dużą dynamikę, służy mi często
do odtwarzania muzy na sprzęcie estradowym i spisuje się wyśmienicie.
Co do połączeń usb to odradzałbym. Jeśli już to FireWire.

--
Virtual