Re: Jaki napęd DVD (nie nagrywarka): LiteOn czy LG?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 21:15:40 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Maxiuca*, która zaskrzeczała:
> mam do wyboru dwa czytniki DVD (nowe, używanych napędów optycznych nie
> kupuję): LiteOn i LG. Którą firmę polecacie?
> Patrząc na nagrywarki DVD to skłaniam się ku LiteOnowi, ale może przy
> czytnikach jest inaczej?

LG z tych dwóch. Tylko jest głośny jak diabli. Ja osobiście używam combo
LG i zostawiłem go sobie po dorzuceniu nagrywarki innej firmy (NEC), bo
niektóre płyty czyta lepiej.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8